Gránátalmás chia puding

In Pohárdesszert

Gránátalmás chia puding

Egyre többet lehet hallani mostanában a chia magról és a szervezetünkre gyakorolt jótékony hatásairól. Érdemes rendszeresen fogyasztani, mert kalóriatartalma szinte nincs, viszont magas a rosttartalma, sok ásványi anyagot és vitamint tartalmaz és nagy százalékban található benne omega 3 zsírsav. A chia magot számtalan módon fogyaszthatjuk, de az egyik legegyszerűbb felhasználása, ha főzés nélkül készítünk belőle pudingot. Mivel teltség érzetet nyújt, kisebb adagokban gondolkodjunk készítésekor. De nézzük is ezt a különleges és nagyon finom desszertet.
 
Hozzávalók:
(2 adaghoz)
 
2 dl tej
2 ek. chia mag
0,5-1 tk. vaníliás xilit
gránátalma a tálaláshoz
 
A tejhez hozzáadjuk a chia magot és az édesítőt, jól összekeverjük, majd hűtőbe tesszük 1-2 órára vagy egy éjszakára, hogy a magok megduzzadjanak és kissé zselés, pudingszerű állagot kapjunk. Tálalás előtt keverjük át, szórjuk meg ízlés szerint gránátalma magokkal. Bármilyen gyümölccsel variálható, de nagyon finom étcsokoládé darabokkal vagy fehér csokoládé reszelékkel is.  
 

, , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.